شهرری | ارتقاع توان جسمی توان یابان

ورزش جودو توان جسمی توان یابان تضمین می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا:سرپرست تیم جودو توان یابان شهرستان ری گفت: ورزش جودو یکی از کامل ترین ورزش ها برای انسجام و سلامت توان یابان است و در حال حاضر با آموزش این ورزش به معلولین جسمی حرکتی، کم توانان ذهنی و همچنین بیماران سندرم داون و اوتیسم‌ گامی نو در جهت رشد و پیشرفت توان یابان برداریم.

علی فیضی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با همت اداره بهزیستی و اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران و همچنین خانواده های توان یاب و بیماران اوتیسم توانستیم در یک سال اخیر ورزش جودو توان یابان را در شهرستان ری گسترش دهیم و برای مسابقات پاراالمپیک، آسیایی و جهانی آماده شویم

سرپرست تیم جودو توان یابان شهرستان ری گفت: ورزش جودو یکی از کامل ترین ورزش ها برای انسجام و سلامت توان یابان است و در حال حاضر با آموزش این ورزش به معلولین جسمی حرکتی، کم توانان ذهنی و همچنین بیماران سندرم داون و اوتیسم‌ گامی نو در جهت رشد و پیشرفت توان یابان برداریم.

وی در ادامه با اشاره به محدودیت های قشر توان یاب خاطرنشان کرد: از مسئولین خواهشمندیم که مسیر را برای توان یابان هموارتر نمایند و باهمکاری مردم و خانواده های معلولین بتوانند حضور موثری در سطح جامعه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ۳سال تلاش برای راه اندازی انجمن جودوی معلولین و آموزش توان یابان کافی بود، هدف ما راهیابی به مسابقات پارا المپیک است، دراین راستا امیدواریم فدراسیون جانبازان و توان یابان و انجمن حمایت های لازم را از جودو کاران ما داشته باشند.

وی با اشاره به راه اندازی خانه جودوی توان یابان آی_دی افزود: با رایزنی های صورت گرفته با مجموعه ورزشی قمربنی هاشم در صدد هستیم خانه جودو را در این مجموعه قرار دهیم.
همچنین مریم آقایی سرپرست توانبخشان گروه یاران و از فعالان این مجموعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از متولیان امر و سازمان بهزیستی خواستاریم به قشر توان یاب و با استعداد توجه ویژه ای داشته باشند که در آینده شاهد موفقیت های چشمگیر این قشر در سطح کشوری و جهانی باشیم.

کد خبر 115787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد